Nederlandse Stripprofessional HANS VAN OUDENAARDEN blogt over wat er allemaal komt kijken bij het maken van het nieuwe RHONDA stripverhaal: "REBECCA".

20140228

Rhonda deel twee: REBECCA

Geen vrees, blogvriend! Natuuuuuurlijk gaat het veel te langzaam, natuuuuurlijk moet ik telkens alles uit m'n poten laten vallen omdat er, naast strip, altijd ook "volwassen betaald" illu-werk gedaan moet worden, maar het tweede deel van de Rhonda-trilogie, REBECCA, is echt in productie!
Hier, exclusief en speciaal voor jou, een sneakpeakje uit het begin. Pagina 3. Dana's landgoed. Let op het getontordeerde wortelspel op het voorplan. De regen. Symbolisme ten top!

En dan las ik nog Georg Tempel's editorial voor Zack:
"Neben dem zweiten Teil von Bärenmond starten wir in dieser Ausgabe auch eine neue Serie, die vom holländischen Zeichner Hans van Oudenaarden stammt. Help me, Rhonda gehört meiner Meinung nach zum Besten, was momentan auf dem holländischen Markt an neuen Comics zu finden ist. Wir freuen uns, dass Hans zugestimmt hat, dass wir die dreibändige Serie in ZACK veröffentlichen können."


gehört meiner Meinung nach zum Besten ???

 

Hoor je 't es van een ander! IK HOU VAN DUITSLAND!!!

2 comments:

Michel Gastkemper said...

LOL! Het ziet er meteen alweer veelbelovend uit.

Ed van der Linden said...

Ik geef die Duitsers wel gelijk... zum Besten...