Nederlandse Stripprofessional HANS VAN OUDENAARDEN blogt over wat er allemaal komt kijken bij het maken van het nieuwe RHONDA stripverhaal: "REBECCA".

20140510

Rhonda beste serie in Zack !!!

Meinummer van het Duitstalige ZACK nu in de kiosken! Met daarin het grote VANO interview van de hand van Michael Hüster.
Michael stuurde me ook wat lezerspolls en daarin kwam Rhonda potverdorie in  de februari en de maart Zack als beste strip van het blad uit de bus!!! Tenminste, dat vertelt Michael me. Ik snap niks van die cijfers. Maar als het waar is . . .Wauw! Rhonda beste serie!
Aansluitend aan het interview meteen ook Teil 4, de laatste episode van het verhaal.
Dat is toch niet mis, blogvriend. Duitse lezers vinden de strip dus okee! De redactie vertelde me trouwens meteen dat de volgende delen  welkom waren en gaven me wat tips om de strip in Duitsland als album uit te brengen.
Een Duitstalig album! Daar moet ik dus even achteraan binnenkort!

2 comments:

Otto said...

Het lijkt me een fijn stripblad.
In 4 afleveringen publiceren ze het hele verhaal. Mocht Eppo dat gaan doen dan zou ik weer lid worden. De cijfers zijn heel goed (hoe lager hoe beter).
Jammer dat het interview niet te lezen is. Ook weer heerlijk om die Ronda Pin-up letter terug te zien. Hopelijk komen ze in de komende luxe alsnog te staan op het schutblad zoals bedoeld.
Nou snel dat Duitstalige album uitbrengen goed voor Duitsland, Oostenrijk, Liechtenstein, stukje Luxemburg, Zwitserland, België, Denemarken en Italie.

Hans van Oudenaarden said...

Hee Otto !
Dank! Op mij maakt ZACK ook een fijne "volwassen" en sjieke indruk. Benieuwd of er voor zo'n blad plaats zou zijn in ons land.
Albumonderhandelingen zin nog niet gestart, maar er zijn inmiddels wel wat eerste gesprekken geweest.
Zeer benieuwd of het wat wordt.