Nederlandse Stripprofessional HANS VAN OUDENAARDEN blogt over wat er allemaal komt kijken bij het maken van het nieuwe RHONDA stripverhaal: "REBECCA".

20141009

exlibris

Bij de Franse kleuren editie van Rhonda 1 hoort  een  genummerde en gesigneerde exlibris. A5. Oplage 1500.  Het boek met deze exlibris voorin geplakt, is heel even in Nederland te koop in Breda, in de stand van BD must, komend weekend.

Ik had voor deze exlibris gekozen voor een eenvoudig Rhonda-portret. Niet teveel achtergrond. Een beetje introvert en een beetje sexy. En, weetjewat, er mocht van deze auteur best een knoopje extra los.
De uitgever vond het allemaal mooi, maar stond erop dat er wel duidelijk een stukje lingerie te zien zou zijn. Het moest allemaal niet plat worden!
Helemaal eens, hoor. Heee! Onze Rhonda is van alles, maar zeker niet plat!

6 comments:

Anonymous said...

Wederom mooi gelukt Hans.

Zijn ze er zondagochtend ook nog? Ik kan namelijk niet op zaterdag.

Gr. KeesvdB.

Hans van Oudenaarden said...

Hee Kees,
Dank voor je aardige woorden.
Helaas, ik zal alléén zaterdagochtend heel even komen signeren.

Anonymous said...

Zeker weer een geweldige prent, mag die Fransen wel.;-)
Spijtig kan ik je morgen ook niet ontmoeten. Kan Rhonda misschien bij je worden besteld?
Groet BrianS

Hans van Oudenaarden said...

Dank, Brian.
Ik heb een beperkt voorraadje auteursexemplaren. Genummerd "EA".
Mail even naar "vano" apestaart "xs4all" punt "nl".

veel groet,
Hans

Anonymous said...

Zondagochtend mijn exemplaar kunnen kopen bij de stand: kwam het toch nog goed!

Gr. KeesvdB.

Hans van Oudenaarden said...

Hee Kees!
Dat is fijn!
grH