Nederlandse Stripprofessional HANS VAN OUDENAARDEN blogt over wat er allemaal komt kijken bij het maken van het nieuwe RHONDA stripverhaal: "REBECCA".

20160831

Weekend Bruxelles!

Aanstaand weekend in het centrum van Brussel het grote (en dan bedoel ik grote) festival de la BD! Het hele Warandepark traditiegetrouw weer vol tenten, evenementen, en met strip gerelateerde attracties. Allemaal vlakbij Grote Markt en station. Dit jaar, begrijp ik, allemaal wéér groter dan vorig jaar! Toegang gratis, maar wel controle van tassen bij de toegangspoorten.
Ben je in de buurt, kom me vooral even gedag zeggen in de stand van uitgeverij BD Must! Kan ik ook even Nederlands praten! Ik heb beloofd vrijdagmiddag, zaterdag de hele dag en zondagochtend achter m'n Franstalige albums, portfolio's en dossiers te komen zitten voor een dédicase bij aanschaf!





En het VanO artbook zullen we ook bij ons hebben, maar ik gelóóf dat dat artbook inmiddels alleen nog maar te krijgen is bij gelijktijdige aanschaf van het album! Maar dat weet ik niet zeker. Hopelijk schijnt het zonnetje dit weekend. Salut!

4 comments:

Kees van den Bos said...
This comment has been removed by the author.
Kees van den Bos said...

Ziet er goed uit Hans. Veel plezier in het fraaie Brussel. Ik zit zelf dit weekend in achtereenvolgens: Rotterdam, Den Haag, Ter Heijde, Doornenburg, Veldhoven en 's-Gravenzande. Tja, een man moet een hobby hebben!

Hans van Oudenaarden said...

Klinkt als een prima tocht. Veldhoven ging voor mij niet lukken dit afgelopen weekend.

Kees van den Bos said...

Doornenburg viel afgelopen weekend even af ivm uitverkocht maar dat gaat dan komende zondag gebeuren. Van de TV-serie Floris met Rutger Hauer is een nooit uitgezonden episode (# 13) opgedoken (gedeeltelijk was deze al gefilmd voor een 2e seizoen) en nu aangevuld met beelden van Gerrit Stapel (Het Gericht) is daar een 'complete' aflevering van gemaakt. Die gaan we zondag bekijken in Kasteel Doornenburg (Oldenstein). Wordt een leuk gezinsuitje.